2014.-2020.

Povećajmo UM-unutarnju motivaciju

Prvi projekt uspješno je proveden u razdoblju 2014.-2016. U njemu je sudjelovalo čak 18 učitelja koji su se educirali o novim nastavnim metodama korištenim u Europi, suvremenim tehnologijama te njihovoj primjeni u nastavi, a sve s ciljem osuvremenjivanja nastavnih procesa kako bi povećali motivaciju učenika.

Projekt je doprinio poboljšanju odgojno-obrazovnih rezultata učenika, kvalitetnijoj organizaciji nastavnog procesa, poboljšanju kvalitete preventivnih programa, stvaranju pozitivnijeg školskog ozračja, boljem povezivanju s lokalnom zajednicom i drugim školama, poboljšanju međuljudskih i suradničkih odnosa, povećanju motivacije za cjeloživotno učenje, povećanju interesa za međunarodne projekte i suradnju, poboljšanju profesionalnih jezičnih i metodičkih kompetencija učitelja, upoznavanju s drugim odgojno-obrazovnim sustavima i svjetonazorima, te je doprinio i samom ugledu naše škole u gradu i šire.

TESLA: Teachers Engaging Students in a Learning Adventure

Projekt se provodio od 2017.-2019. godine, a njegov cilj bio je učenik koji usvojeno znanje zna povezati, primijeniti i prezentirati, tj. razvoj učeničkih SOFT skills.

Učenici su na kraju ovog projekta razvili veći osjećaj za inicijativu i poduzetništvo, stekli su samopouzdanje te se aktivnije i kvalitetnije uključili u aktivnosti u školi i svojoj lokalnoj zajednici. U projektu je sudjelovalo 8 učitelja koji su učenike upoznali s medijacijskim vještinama, vještinama aktivnog slušanja i asertivne komunikacije, vještine upravljanja emocijama, načinima rješavanja sukoba, osnovama poduzetništva i suradničkog učenja, a sve to uz primjenu IKT-a.

Provedena su 4 međunarodna eTwinning projekta, brojna školska natjecanja, osnovana je Učenička zadruga Košnica čiji su članovi sudjelovali u organizaciji aktivnosti poput Božićnog sajma, Dječjeg sajma poduzetništva i Teslafesta te nove izvannastavne aktivnosti, poput Malih poduzetnika.


Let’s STEM: Solve, Think, Explore and Make

Cilj projekta bio je popularizacija znanosti, poboljšanje uspjeha učenika u prirodoslovnim predmetima te bolje povezivanje međupredmetnih sadržaja. U projektu je sudjelovalo 8 učitelja koji su pohađali edukacije u edukacije u Švedskoj, Francuskoj i Španjolskoj.


U projektu je sudjelovalo 9 učitelja koji su se educirali u Finskoj, Cipru, Islandu i Španjolskoj.

Ciljevi projekta bili su:

  • uočavanje potencijalno darovitih učenika
  •  osmišljavanje njihovih individualiziranih planova učenja 
  •  obogaćivanje kurikuluma dodatnim sadržajima kako bi oni ostvarili svoj puni potencijal